Arhiv Občine Dobrova-Polhov Gradec

Polhograjska Grmada (898 m)

DOLŽINA POTI:
- 1 ura 45 minut preko zaselka Ravnek

VIŠINSKA RAZLIKA:
- 510 m

ZAHTEVNOST POTI:
- pot po pobočju je srednje zahtevna, pot po grebenu je zahtevna

DOSTOPI:
V Polhovem Gradcu se za gostilno Pri Pratkarju odpravimo peš po asfaltni cesti do kozolca, nato zavijemo levo proti gozdu. Po približno 15 minutah prečkamo jaso in pot nadaljujemo po makadamski cesti mimo planinske koče do travnatega pobočja, ki ga prečimo po že uhojenih poteh do zaselka Ravnek. Na razpotju na koncu vasi se odpravimo desno mimo kamnoloma. Po gozdu in travnikih prispemo do širše gozdne poti, ki pripelje iz vasi Dvor. Tu zavijemo levo proti Grmadi in kmalu zagledamo lovsko kočo. Za njo vodi strma zahtevna pot po grebenu preko Male Grmade na vrh. Za lažjo pot pri lovski koči zavijemo desno in se po pobočju počasi vzpenjamo proti vrhu, kjer se odpre čudovit razgled.

Dostop na Grmado je možen tudi iz Mačkovega grabna preko sedla Gonte ali zaselka Setnica pod Malo Grmado, kjer se lahko ustavimo in okrepčamo na kmetiji odprtih vrat Pri Mehačku.