Slovenska turistična organizacija (STO) je zagnala kampanjo ZDAJ JE ČAS ZATE, Moja Slovenija, v kateri vabi vse prebivalce naše dežele k oddihu v Sloveniji, uživanju v doživetjih in odkrivanju skritih kotičkov, nato pa še k delitvi le-teh s ključnikom #mojaslovenija. Uporaba ključnika bo povezala vse, ki se bodo kampanji pridružili, hkrati pa bo na enem mestu zbrala različne ideje za krajše ali daljše izlete znotraj meja naše zelene dežele.
STO se je povezala s ponudniki doživetij, posamezniki, mediji in drugimi, ki lahko pomagajo spodbuditi vse prebivalce Slovenije, da dopustujejo doma in tako pomagajo pri ponovnem zagonu domačega gospodarstva. Kampanja si je za glavni cilj zadala povečanje števila prihodov in prenočitev domačih turistov. Na lepote naše domovine, ki jih mnogokrat prezremo, je na socialnih omrežjih Feel Slovenia opozoril tudi video Zdaj je čas zate, moja Slovenija, ki poudari: »Pride čas, ko se najpomembnejša potovanja odvijejo doma. Na vrhove, skozi doline, katerih imen še ne poznaš. V mogočnost narave, ki nas krepi. K srčnosti in zaupanju v boljši jutri.« Ogledate si ga lahko na sledeči povezavi: https://www.youtube.com/watch?v=HSTls0jdICw&feature=youtu.be&utm_campaign=SI-Maj20-VDM-OBV-7&utm_medium=email&utm_source=Net-Results.
Čeprav je pobudnica gibanja STO, pa je njegov uspeh odvisen predvsem od nas. Bomo letos z veseljem dopustovali doma?