Črni Vrh in Selo

Čas: 2,30 h; dolžina poti: 26,8 km

Od Polhograjske graščine proti Črnemu vrhu in pred mostom (2,2), zavijemo D na makadamsko pot. Pot nas vodi po Petačevem grabnu do razpotja (5,2) in D proti Selu. Po zahtevnem vzponu dosežemo Selo (7,5), na D strani se nahaja kmetija odprtih vrat Pri Ogrincu.

Nadaljujemo L proti Črnemu Vrhu. Pri kozolcu (9,11) zavijemo L na travnato pot in čez travnik D do gozda. Od tu gozdna pot vodi do razpotja (10,4) in L mimo zapuščene hiše (11,3) do vzpona, ki se konča sredi vasi. Sledi spust do križišča (13,2, čudovit razgled s Triglavom v ozadju). Na L spodaj se nahaja kmečki turizem 'Košir'. Pot nadaljujemo mimo kapelice proti Pasji ravni. Po približno. 200 m vožnje zavijemo še enkrat L in se spustimo v dolino do asfaltne ceste (17,6), kjer zavijemo L v Potrebuježev graben vse do Zaloga (22,4). Tu zavijemo D na glavno cesto proti Polhovem Gradcu.

Pri odcepu za Prapoče (23,0) zavijemo D in po srednje težkem makadam vzponu (držimo se leve) dosežemo vas Prapoče (24,3), od tu dalje nas čaka le še spust proti Polhovem Gradcu, vedno sledimo L smeri in kmalu je na D čudovit pogled na Polhograjsko graščino in park (26,8).

L = levo
D = desno
(x,x) = razdalja od začetka poti v kilometrih

(Povzeto po turističnem vodniku po občini, Občina Dobrova-Polhov Gradec, 2001, avtorja besedil: Janez Kožuh, Sebastjan Vehar (Na Ključ), zbral in uredil Sebastjan Vehar).